Powrót na Zieloną 13

 


Już po pierwszej książce wiedziałam, że książki Agaty Bizuk trafiają w moje gusta. Autora ma bardzo lekki styl pisania o rzeczach, które są bardzo ważne. Jeżeli chcecie przeczytać książkę, od której się nie oderwiecie to spokojnie możecie sięgać po książki tej autorki
od razu zaznaczę ze nie czytałam pierwszej części. Więc jeżeli ktoś się wacha czy sięgnąć po nią bez czytania pierwszego to powiem tak: da się, ale wiadomo lepiej najpierw przeczytać pierwszą. Pozna się konteksty i bohaterów. Czytają drugi tom mamy przytoczone sytuacje, o których wiemy tyle, co zdradza nam bohaterowie. Szczerze polecam raczej najpierw przeczytać „Zielona 13” ja tak na pewno zrobię.

Jak już wspomniałam uwielbiam książki Agaty Bizuk więc kiedy dowiedziałam się, że swoją premierę będzie miała jej kolejna powieść z wielką chęcią sięgnęłam po "Powrót na Zieloną 13” i oczywiście się nie zawiodłam. Świetna i rozluźniająca historia z wieloma oryginalnymi bohaterami. I choć książka ma wiele wątków to są one ze sobą powiązane. Bardzo realna fabuła powoduje, że szybko przywiązujemy się do opisanych osób. Każda postać z książki ma swój niepowtarzalny charakter. Czytając nie raz się uśmiechniecie, ale również przemyślcie parę kwestii. Lekkie pióro autorki przedstawi wam historię pewnej kamienicy i jej nietuzinkowych mieszkańców.
Jeżeli chcesz książkę, którą bardzo szybko się czyta i umili wam wieczór to sięgajcie po "Powrót na Zieloną 13” nie zapominajcie jednak żeby zapoznać się wcześniej z „Zieloną 13”.
8/10

Komentarze

Popularne posty