Polska z pomysłem

 Polska nasz piękny kraj. Za nami majówka jednak na horyzoncie pokazuje się czerwcówka (ja też byłam w szoku, ale widzę, że ta nazwa coraz częściej jest używana). Co powiecie na jakieś muzeum albo centrum nauki/ ogród doświadczeń o już wiem zamek i nie martwcie się, ponieważ atrakcje zostały przewidziane na podróże z dziećmi „104 atrakcje dla dzieci Polska z pomysłem” to książka, która pomoże zaplanować wam idealną trasę wycieczki. Macie ochotę na wodne szaleństwo nie ma sprawy szukajcie atrakcji w dziale pod tą właśnie nazwą, a może muzeum nie musi być nudne, w którym jest rozpiska ciekawych propozycji. Jednak możecie chcieć tylko zabawę to ten dział jest dla was. Jednak to nie koniec, bo działo jest w sumie 12.

Powiem szczerze, że moje serce zostało podbite przez kolor jasnozielony, a to oznacza miejsca „w świecie dinozaurów”. Poza opisem miejsca znajdziecie wskazówki dojazdu cenniki, czy opinie autorów o danym miejscu. I najważniejsze link do filmu, w którym wszystko zobaczycie co i jak, i wtedy na pewno będziecie pewni, czy chcecie tam jechać. I choć jest to nazwane atrakcjami dla dzieci myślę, że rodzicom też się spodoba.

Komentarze

Popularne posty