Akademia magii



Uwielbiam być zaskakiwana przez książki i autorów, zwłaszcza że „Akademia magii” Marii Bujak jest jej debiutem. I, szczerze mówiąc, jak okładka mnie oczarowała opis zachęcił, a sama książka zawiera w sobie bardzo ciekawą historię, na której kontynuacje czekam z niecierpliwością. Świat stworzony przez autorkę bardzo przypadł mi do gustu. Bohaterowie tacy, za którymi chcę się dalej podążać. No i te tajemnice, które powoli poznajemy razem z Noemi. Wielkie zaskoczenie i niewątpliwie jest to udany debiut literacki autorki. Jeśli szukacie czegoś z magom w tle jednak nie jest ona najważniejsza, a bardziej skupiamy się na życiu w niesprawiedliwym i okrutnym systemie, szukania bezpiecznej drogi na przyszłość i przeżycie oraz wspomniane przeze mnie tajemnice wychodzą na jaw i szukania na nie odpowiedzi. Ja już mnie mogę się doczekać na kolejny tom i was też zachęcam do poznania ciekawej wizji świata pełnego magii Marii Bujak. 

Największą wada książki jest jej grubość i nie chce się jej kończyć, bo jest się ciekawym, co będzie dalej. 




Komentarze

Popularne posty