Ptasznik

 




Cieszę się, że miałam okazję poznać pióro kolejnego polskiego autora. I się nie zawiodłam Marek Stelar stworzył zawiłą, wielowątkowa historię, której czas odgrywa niemałą rolę. Idealnie pokazująca jak decyzję zmieniają nasze życie, a ludzie nie zawsze są, tacy jak na pierwszy rzut oka może się wydawać. 

Bardzo ciekawe spojrzenie na życie człowieka po zakładzie karnym. Wartości, jakie w nim zdobył, i to czym jest spełnienie życiowe. Szczerze mówiąc, przeczytałam książkę w jeden dzień, bo fabuła leci jak odcinek serialu. Pisarz idealnie bawi się z czytelnikiem w kotka i myszkę podrzuca poszlaki, by zaraz całkowicie odmienić punkt widzenia. Osobiście bardzo się wyciągnęłam i byłam ciekawa co dalej z każdym przeczytanym rozdziałem. 

No i jeszcze tytułowy Ptasznik. 

Spodobało mi się jak autor wykorzystał jego symbolikę.

 Jak to jest początek nowej serii, to jak na pewno chce przeczytać kolejne tomy.

Komentarze

Popularne posty